10 Prvních praktických kroků k definici a budování vaší značky

399 Kč

Workshop, kteý vás posune blíž k zjištění, jaká vaše značka OPRAVDU je. 10 Praktických worklistů vytvořených na míru všem, kteří s definicí značky začínají.

A je jedno, jestli jste FIRMA, NEZISKOVKA, OSOBNÍ ZNAČKA, ORGANIZACE NEBO VEŘEJNÝ SEKTOR. Základní stavební kameny, na kterých značka stojí, máme všichni stejné, ovšem pouze svoji formou, ale nikoliv obsahem. A právě ten váš "unikátní obsah" díky tomuhle workshopu objevíte.

A pokud nevíte, co definice a budování značky vůbec obnáší a jestli jste na ně připraveni, tenhle workshop vám s tím pomůže taky. A ukáže vám zároveň další kroky, kam se s vaší značkou po jeho absolvování vydat.

Za jedno odpoledne uděláte pro svoji značku tolik práce, že váš prodej, služby, brand a marketing budou konečně smysluplné a OPRAVDOVÉ. A to je teprve začátek.

Tento WORKSHOP je pro vás ideální pokud:

  • Cítíte, že výkonnostní marketing (kampaně, prodej, prezentace) vám nestačí a chybí vám dlouhodobé pádné argumenty, nebo dobrý brand příběh

  • Chybí vám konzistentní a smysluplný marketing, pro který nemáte dost podkladů

  • Chcete definovat a budovat značku, ale nevíte, jak začít

  • Myslíte si, že budování značky je jen pro velké hráče

  • Myslíte si, že brand je příliš náročný, drahý a pro vás nedostupný

  • Chcete zjistit, nebo přesně pojmenovat KDO jste, CO a PRO koho děláte a PROČ by to vlastně mělo někoho zajímat.

    Tento Workshop stihnete za jedno odpoledne, ale uvědomíte si u něj mnoho věcí, souvislostí i potřeb, které vaše značka má na spoustu let dopředu.

    Autorka Workshopu Adriena Růžičková (www.zdraveznacky.cz) pracuje na budování značek a ve strategickém marketingu a komunikaci přes 17 let, pomohla definovat a budovat desítky velkých i malých značek a provázela je stovkami workshopů, přednášek a seminářů.

    Zjistila ale, že mnoho workshopů i vzniklých brand booků a manuálů sice vypadá skvěle a reprezentují ty, kteří je vyrobili, ale pro začínající nebo malé firmy a živnostníky nejsou mnohdy k ničemu, protože zkrátka neví, co s tím.

    Vzhledem k tomu, že spoustu let tvořila marketingové strategie pro B2B i B2C firmy a e-shopy, klade velký důraz na praktičnost a možnost okamžité i dlouhodobé implementace definice značky do obchodu, komunikace, prezentace, HR i života svých zákazníků.

Workshop - První kroky definice a budování vaší značky

Total:399 Kč